Hot dogs

Vandaag toon ik jullie niet enkel wat we vanavond gegeten hebben maar wat ik gans de dag gegeten heb. Zelf lees ik ook altijd graag zo'n blogberichten (lekker watertanden bij foto's, inspiratie opdoen,...). 

Ik startte de ochtend met magere verse kaas waarbij ik wat vanillesuiker en een banaan in plakjes bij at. En natuurlijk dronk ik er een kopje koffie bij. 



Ik lunchte met 2 boterhammen met verse kaas en een kommetje mango (1 van mijn favoriete fruit op dit moment). 



Mijn partner en zoontje waren een ganse dag weg naar een event. Ik bleef thuis met mijn dochtertje. Het gebeurt niet zo vaak dat we met zijn tweeën thuis zijn dus we genoten er extra van: met de fiets boodschappen halen, onze nagels lakken,... 
We keken ook naar de DVD van Rapunzel. Ik at er dit zebracakeje bij met een grote mok groene thee met sinaasappelsmaak. 



Aangezien ik niet goed wist, hoe laat de mannen gingen thuis komen wou ik iets gemakkelijk klaarmaken. Via http://doortjesblog.nl/content/2018/03/Weekmenu-Niet-zo-gezond-maar-wel-lekker kwam ik op het idee van hot dogs. Het was al een hele tijd geleden dat we dit nog eens gegeten hadden en ik vind dit een typisch zaterdagavond-gerecht. Het is niet gezond maar voor die ene keer in de zoveel tijd kan het geen kwaad. Wij maken hot dogs trouwens klaar met sandwiches.


En in het weekend ploffen we 's avonds in de zetel met een zak chips. 


Reacties

Populaire posts