Mascarpone-fruitdessert

Wat doe je als je nog een restje fruit (in mijn geval een halve mango) en een restje mascarpone in de koelkast liggen heb? Dan vergeet je dat het er ligt en gooit het na een tijdje weg... Of je maakt er een dessertje van. 

Enkele dagen geleden las ik ergens een supersimpel receptje met mascarpone (ik weet echt niet meer waar ik het gelezen heb) en besloot om het maar eens uit te proberen.

Je maakt het op deze manier: 
- Fruit in stukken snijden en in een potje doen die in de oven mag
- Mascarpone op het fruit doen
- Bruine suiker op de mascarpone doen
- Onder de grill zetten totdat de suiker gesmolten is



Mijn mening over dit dessertje? Ik vind het niet slecht maar ook niet wauw. Ideaal dus om restjes te verwerken.

PS: De pot schafte hier vandaag terug macaroni (restje van gisteren)

Reacties

Populaire posts