Welkom

Welkom op mijn blog!
Een blog over koken stond al heel lang op mijn to-do lijstje maar gebrek aan tijd en energie (voltijds werkende mama van 2 kindjes die geen 9-to-5 job heeft) zorgden ervoor dat dit steeds werd uitgesteld.
Maar nu is er wel tijd aangezien ik in ziekteverlof ben. Iedere dag stress ervaren op mijn werk zorgde voor lichamelijke klachten met als gevolg dat ik nu een tijdje thuis moet blijven (niet enkel thuis blijven maar ook werken aan mezelf, leren omgaan met die stress,..).
Waarom een kookblog starten? Eerst en vooral vind ik het zelf superleuk om (kook)blogs te volgen. Het meeste hou ik van kookblogs waarin het gaat om simpele gerechten met weinig ingrediĆ«nten die dan ook nog eens niet duur zijn. En zo’n blogs vind je (of ik althans toch) niet gemakkelijk.
Met deze blog hoop ik vooral inspiratie te geven aan al degene die -net als ik- regelmatig worstelen met de vraag ‘wat ga ik vandaag eens klaarmaken?’. Verwacht hier geen ingewikkelde gerechten maar wel eerder de eenvoudige, dagdagelijkse keuken.
Voor mezelf hoop ik dat deze blog mij terug wat positieve energie geeft. Afleiding is goed en ik geloof erin dat schrijven voor mij therapeutisch zal werken. 

Reacties

Populaire posts